De website gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren en om je bestelling te onthouden. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op accepteren te drukken, aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie »

Veelgestelde vragen

1. Wat zijn de verzendkosten?
De kosten zijn afhankelijk van het afleveradres, het formaat en het gewicht van de bestelling. Op basis van het afleveradres en de bestelling worden de exacte verzendkosten berekend. Wanneer een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze automatisch als pakket verzonden.

Nederland
Briefpost: € 3,25 
Pakket (tot 3 kg.): € 4,95

België 
Briefpost: € 3,95 
Pakket (tot 3 kg.): € 7,95

Duitsland 
Briefpost: € 3,95 
Pakket (tot 3 kg.): € 8,50

Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Italië, Polen, Denemarken, Portugal, Ierland, Hongarije, Slowakije, Finland, Zweden, Groot-Brittannië, Frankrijk, Roemenië, Slovenië, Litouwen, Letland, Estland, Bulgarije, Noorwegen, Liechtenstein, Zwitserland, Griekenland 
Briefpost: € 3,95 
Pakket (tot 3 kg.): afhankelijk van het gewicht en land, vanaf € 8,50*

* Op basis van het afleveradres worden de exacte verzendkosten berekend.

2. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Producten die direct uit onze voorraad leverbaar zijn ontvangt u in Nederland binnen 2-4 werkdagen*. 

Levertijd overige Europese landen:
• België, Duitsland: 2-4 werkdagen*
• Overige Europese landen: 3-7 werkdagen*

* Indien de producten op voorraad zijn.

3. Is het mogelijk een bestelling te laten bezorgen buiten Europa?
Nee, wij verzenden vooralsnog alleen in landen binnen Europa.

Voor vragen kunt u contact opnemen met ons verzendhuis Hexspoor via: bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).

4. Kan het factuuradres afwijken van het afleveradres?
Ja, dat is mogelijk. Dit kan aangegeven worden bij het plaatsen van uw bestelling. Kies dan voor de mogelijkheid ‘afwijkend afleveradres’. De factuur zal via de e-mail verzonden worden naar het opgegeven e-mailadres en de bestelling zal zonder factuur worden geleverd op het opgegeven afleveradres. Dit is handig bij bv. het verzenden van cadeautjes aan anderen.

5. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Is uw bestelling na enkele dagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan contact op met  met ons verzendhuis Hexspoor via: 
bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).

6. Hoe kan ik mijn bestelling (of product) retour zenden?
Wilt u een product retour zenden? Dat is mogelijk. Gebruik hiervoor het retourformulier. Voeg het retourformulier toe aan het pakket en frankeer het pakket vervolgens voldoende.

Binnen 14 dagen nadat de retourzending ontvangen is, zal het bedrag van de geretourneerde product(en) teruggestort worden op uw rekening. Bij een volledige retour zal het bedrag dat u op uw rekening ontvangt inclusief de verzendkosten voor de heenzending zijn.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Landal GreenParks niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van geretourneerde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

7. Hoelang kan ik een product retour zenden?
Een product kan binnen 14 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.

8. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Mocht u uw bestelling hebben ontvangen en niet tevreden zijn met het product, dan kun u het product binnen 14 dagen terugsturen. Binnen 14 dagen nadat de retourzending ontvangen is, zal het bedrag van de geretourneerde product(en) teruggestort worden op uw rekening. Bij een volledige retour zal het bedrag dat u op uw rekening ontvangt inclusief de verzendkosten voor de heenzending zijn.

Meer informatie over retourzendingen vindt u hier.

9. Kan ik een product ruilen?
Het is helaas niet mogelijk bestelde producten te ruilen voor een ander product. U kunt een product wel terugsturen. Meer informatie over retourzendingen vindt u hier.

Mocht u graag een ander product willen hebben, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen via de Bollo Shop.

10. Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Wij besteden aan de verzending van producten de grootste zorg. Mocht u toch een beschadigd product hebben ontvangen, dan kun u het product terugsturen. Voeg het retourformulier toe aan het pakket en geef daarbij aan of u een nieuw product wilt ontvangen, of dat u uw geld teruggestort wilt hebben. Meer informatie over retourzendingen vindt u hier.

Mocht u een bestelling geplaatst hebben buiten Nederland, dan kun je contact opnemen over een beschadigde bestelling met ons verzendhuis Hexspoor via: bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).

11. Wat zijn de voorwaarden van het retour zenden van mijn bestelling?
Aan de volgende voorwaarden dient een product te voldoen om dit te retourneren:

• een product kan binnen 14 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling;
• indien redelijkerwijs mogelijk het product in de originele verpakking retourneren;
• als de seal van een cd of dvd is verbroken, mag het product niet geretourneerd worden;
• het ingevulde retourformulier of een kopie daarvan dient te worden meegezonden. (Dit is geen verplichting, maar uw geretourneerde bestelling kan sneller verwerkt worden indien het ingevulde formulier wordt meegezonden en hierdoor ontvang u uw betaling ook eerder retour).

Meer informatie over retourzendingen vindt u hier.

12. Welke betalingsmogelijkheden heeft de Bollo Shop?
U kunt bij de Bollo Shop op één van de volgende manieren betalen:

iDEAL: Bij deze betaalmethode kunt u de betaling online afhandelen bij uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Deze betaalmethode is beschikbaar voor bestellingen binnen Nederland.
Op factuur: Bij deze betaalmethode ontvangt u een factuur bij de bestelling. Wij verzoeken u de betaling binnen 14 dagen te voldoen via uw eigen bank.

Betalingen via iDeal worden voor ons verwerkt door Buckaroo. Dit staat op uw bankafschrift.

13. Kan ik veilig betalen bij de Bollo Shop?
Landal GreenParks gaat zeer zorgvuldig met uw gegevens om. Om uw gegevens te beschermen worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Voor de beschikbare betaalmethoden maakt Landal GreenParks gebruik van een gespecialiseerd internetbetaalsysteem. Dit systeem is voorzien van alle benodigde beveiligingen om betalen bij de Bollo Shop uiterst betrouwbaar te maken.

14. Hoe kan ik een product bestellen?
Wanneer u een product heeft uitgezocht, kiest u indien van toepassing de gewenste maat en het aantal. Vervolgens legt u het product met één muisklik in uw winkelmandje. Als u klaar bent met winkelen, klik u op het winkelmandje rechts bovenin het scherm. Door vervolgens te klikken op ‘Bestellen’ komt u in het betalingsmenu. 

Nadat u uw persoonlijke gegevens heeft ingevuld, kunt u op de volgende pagina uw gegevens controleren en een keuze maken voor de verzendmethode. Als deze gegevens zijn ingevuld klikt u op "bestelling plaatsen met betaalverplichting". U komt op de pagina waar u de betaling kan voldoen. Er zijn verschillende betaalmethode. Klik op de "Afronden" button en uw bestelling is afgerond. Via de e-mail ontvangt u een orderbevestiging.

Mocht u nog een vraag hebben, dan kunt u contact opnemen met ons verzendhuis Hexspoor via: bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).

15. Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt en wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. U ontvangt tevens een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Voor vragen kunt u contact opnemen met ons verzendhuis Hexspoor via: bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).

16. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk een bestelling te annuleren. De bestelling kan wel retour gezonden worden met het retourformulier.

Voor vragen kunt u contact opnemen met ons verzendhuis Hexspoor via: bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).

 17. Heb ik een product gereserveerd/gekocht zodra ik het in mijn winkelmandje heb geplaatst?
Het plaatsen van producten in uw winkelmandje betekent niet dat deze producten gereserveerd/gekocht zijn. Zodra de betaling is afgerond, bent u verzekerd van de bestelling van de product(en).

18. Heb ik garantie op de producten die ik gekocht heb bij de Bollo Shop?
Op alle producten van Landal GreenParks verleent Landal GreenParks een garantie gedurende 6 maanden na aankoop van het product. Deze garantie geldt uitsluitend indien u het product normaal heeft gebruikt. U krijgt dan van ons een nieuw product, of wij zorgen voor herstel, indien mogelijk. De garantie geldt niet indien u de schade zelf heeft veroorzaakt (bijvoorbeeld door het verkeerd te gebruiken, stoten of vallen), indien het een product betreft waarvan u in redelijkheid mag verwachten dat het een kortere levensduur heeft (zoals bij voorbeeld een ballon, of bederfelijke waar), of als er sprake is van voor het product normale slijtage bij normaal gebruik.

Om in aanmerking te komen voor garantie dient u de originele aankoopbon te kunnen overleggen. Verder vragen wij u het defecte product niet langer te gebruiken en zo spoedig mogelijk per mail melding te maken van het defecte product en (indien bekend) de aanleiding van het defect bij bolloshop@hexspoor.nl. Wij zullen u een bericht sturen met een retouradres en na ontvangst van het product de garantieaanvraag in behandeling nemen en contact opnemen omtrent de afhandeling.

19. Hoe kan ik contact opnemen met het contact center?
Heeft u een vraag of klacht over een product en/of de service van de Bollo Shop waarop u het antwoord niet hebt kunnen vinden op deze pagina?

Voor vragen kunt u contact opnemen met ons verzendhuis Hexspoor via: bolloshop@support.hexspoor.nl. Of telefonisch op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur  op het telefoonnummer: 0411 - 657 190 (lokaal tarief).